Adres główny bloga zachęcającego do Inwestowania w Nowym Sączu zmienił się i możesz starsze wpisy i rekomendacje przeczytać w nowej wersji witryny czy wręcz bloga firmowego. Tu będę tworzył nawiązania oraz zachęty do przybliżania sobie innych możliwości związanych z regionem Małopolski. Oczywiście głównym elementem będzie zachęta do Inwestowania, dzięki której możliwa jest stopa zwrotu na poziomie 7% rocznie. Jesteśmy przekonani że to optymalna i bardzo realna dla wielu z aktywnych graczy rynkowych. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.

wtorek, 9 kwietnia 2019

Zatrzymaj windykację razem z prawnikiem 2.0 partner oferownik

Zacząłem się wypowiadać dość arogancko, na facebooku dzięki temu moje linki do kanału wideo na youtube mają nadzwyczaj ciekawe oglądalności. To ciekawe ręcznie wywołane efekty. Bardzo mi się to podoba ale moją ideą jest uruchomienie takiego systemu linków by moje projekty były dużo mocniejsze i promieniowały swoją siłą na witryny które wskażę.

W ostatnim czasie skupiłem się na tym by stworzyć nowy a w zasadzie pierwszy kanał na youtube dzięki któremu chcę opowiedzieć ludzią jak mogą się bronić przed bezzasadną windykacją. Jeśli chciałbyś poznać wszystkie moje filmiki zapraszam cię do odwiedzenia Youtube  prawnik 2.0 Oferownik


Historia jest w zasadzie nie kączońca się bo w Polsce jest jakieś 3.000.000 osób uwikłanych w długi których nigdy nie stworzyli. Oczywiście to tylko jeden z moich projektów dzięki któremu realizuje inne działania w internecie. Zaprasza cię do zapoznania z moimi filmikami.



Zobacz również Zatrzymaj komornika

2 komentarze:

  1. Witam. mBank i wypowiedzenie umowy kredytu odnawialnego-przyznawanego normalnie na cale zycie(prawie zawsze od kiedy przyznano mi kredyt i na koncie byl plus pojawial sie jakis duzy koszt naprawy auta,domu,czlowieka a Pani w banku tylko odsetki liczyla) pomimo proponowania innej formy zabezpieczenia probuja za bezcen dobrac sie do mojego majatku i sprzedac go inwestorowi a ja mam ciagle problemy ze znalezieniem stabilnego dochodu. Wczesniej bylem cenionym specjalista a teraz czesto celowo zwalnia mnie sie i jest to zauwazalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiscie podjalem pewne kroki w dwoch intytucjach scigajacych i znajacych takie przestepcze dzialania,ale jesli macie wiecej takich ludzi z takimi problemami to chetnie zapoznam sie w jaki sposob Wy rozwiazujecie taki problem . Czekam na kontakt przemekm2017@gmail.com

      Usuń

Meble na wymiar Gdańsk

Zanim przejdziesz dalej zobacz filmik w którym krótko mówię o tym co dobrego robimy dla naszych klientów. Zapraszam do kontaktu naszym dzia...